Archive Pages Design$type=blogging$count=7

Σοκ:H μοντέρνα "συνήθεια" που προκαλεί καρδιοπάθειες, καρκίνο, κατάγματα και διαβήτη...

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μια καταστροφική συνήθεια που υιοθετούν αρκετοί από εμά...


Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μια καταστροφική συνήθεια που υιοθετούν αρκετοί από εμάς. Δεν πρόκειται για κάτι που τρώμε ή πίνουμε, ούτε σχετίζεται με τα κιλά και τη γυμναστική.

Χιλιάδες μεσήλικες αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο κατάγματος, καρδιοπάθειας, καρκίνου και διαβήτη λόγω μιας «σιωπηρής» έλλειψης που συνήθως περνά απαρατήρητη.

Η σχετική μελέτη εστίασε στον αντίκτυπο της έλλειψης βιταμίνης D στην υγεία μας, καταδεικνύοντας πως κατά μέσο όρο 1 στα 10 άτομα ηλικίας 40 έως 80 ετών παρουσιάζουν μειωμένα επίπεδα στον οργανισμό τους επειδή περνούν πολλές ώρες της ημέρας κλεισμένοι στο σπίτι, σε ένα γραφείο και γενικότερα σε κλειστούς χώρους που δεν εκτίθενται στο φως του ήλιου.

Οι ερευνητές σημειώνουν πως τα άτομα που διαθέτουν τις μεγαλύτερες ποσότητες της βιταμίνης στον οργανισμό τους αντιμετωπίζουν και το μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Η επονομαζόμενη «βιταμίνη του ήλιου» παίζει βασικό ρόλο σε μεγάλο εύρος χημικών αντιδράσεων που συντελούνται στον οργανισμό μας και οι οποίες συμβάλλουν στην προστασία από τον καρκίνο, την καρδιοπάθεια και το διαβήτη, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη γονιμότητα.

Οι ερευνητές μελέτησαν στοιχεία που αφορούσαν σε 14.641 άτομα ηλικίας 42 έως 82 ετών. Τα στοιχεία κάλυπταν την περίοδο 1997 με 2012. Οι αναλύσεις έδειξαν ότι το 9% των ανδρών και το 13% των γυναικών διαθέτει πολύ μικρές ποσότητες βιταμίνης D.

Η βασικότερη πηγή βιταμίνης D για τον οργανισμό μας είναι το φως του ήλιου, καθώς παράγεται όταν οι ακτίνες έρχονται σε επαφή με την επιδερμίδα μας. Μπορούμε επίσης να πάρουμε τη βιταμίνη από λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός αλλά και από το γάλα.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσο μεγαλύτερες ήταν οι ποσότητες της βιταμίνης τόσο μικρότερος ήταν ο κίνδυνος θανάτου. Σημειώνουν πως 20 λεπτά έκθεσης στο φως τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αρκετά για να εξασφαλίσουμε επαρκή «αποθέματα» για το χειμώνα.

Θα πρέπει να απολαμβάνουμε το φως του ήλιου για λίγα λεπτά σε κάθε ευκαιρία, ανοίγοντας διάπλατα τα παράθυρα του σπιτιού ή κάνοντας έναν μικρό περίπατο.




Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥTA ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ LIFESTYLE MEDIA
false
ltr
item
ΒΡΟΝΤΗ: Σοκ:H μοντέρνα "συνήθεια" που προκαλεί καρδιοπάθειες, καρκίνο, κατάγματα και διαβήτη...
Σοκ:H μοντέρνα "συνήθεια" που προκαλεί καρδιοπάθειες, καρκίνο, κατάγματα και διαβήτη...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQjeDmwJHB6oDrm2VnxpKF3oApJr8DUPaqhD0zXoiYAmeOaWFPFpnbtKvHx-v5qtukMLA436I0cUYgxqeJSLdp8F1vn8BQXzaah_s-PR_IJK7V3JDzcv_GqB9OnXu_ZHdvB7tkGYycJd0/s1600/BRONTH.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQjeDmwJHB6oDrm2VnxpKF3oApJr8DUPaqhD0zXoiYAmeOaWFPFpnbtKvHx-v5qtukMLA436I0cUYgxqeJSLdp8F1vn8BQXzaah_s-PR_IJK7V3JDzcv_GqB9OnXu_ZHdvB7tkGYycJd0/s72-c/BRONTH.jpg
ΒΡΟΝΤΗ
https://bronti.blogspot.com/2014/09/h_26.html
https://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/2014/09/h_26.html
true
763215392476485381
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock