Archive Pages Design$type=blogging$count=7

Απίστευτο:Ο καφές… καθαρίζει τα δόντια από τα μικρόβια!

Ο καφές «φρενάρει» τη δημιουργία μικροβιακής πλάκας στα δόντια, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να χρειαστεί κανείς σφραγίσματα. Σε...


Ο καφές «φρενάρει» τη δημιουργία μικροβιακής πλάκας στα δόντια, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να χρειαστεί κανείς σφραγίσματα.

Σε αυτό το συμπέρασμα -ενθαρρυντικό για τους φανατικούς φίλους του καφέ- κατέληξε μια νέα βραζιλιάνικη επιστημονική έρευνα.

Όμως πρέπει κανείς να τον πίνει δυνατό και χωρίς ζάχαρη, κρέμα ή γάλα, αν θέλει να προφυλάξει τα δόντια του (τώρα, βέβαια, αν μένει μετά άυπνος, είναι άλλο θέμα..).

Οι ερευνητές του Ομοσπονδιακού Πανεπιστημίου του Ρίο ντε Τζανέιρο, με επικεφαλής τον καθηγητή Ανδρέα Αντόνιο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό μικροβιολογίας «Journal of Applied Microbiology», σύμφωνα με τις βρετανικές «Ιντιπέντεντ» και «Τέλεγκραφ», ανέφεραν ότι ο δυνατός καφές που περιέχει πολλή καφεΐνη, φαίνεται να καταστρέφει τα βακτήρια που είναι υπεύθυνα για τον σχηματισμό της οδοντικής πλάκας, η οποία συχνά καταλήγει στο να πρέπει κανείς να κάνει σφράγισμα στα δόντια του.

Οι βραζιλιάνοι επιστήμονες έκαναν πειράματα με την επίδραση που έχει στα παιδικά δόντια η ευρέως διαδεδομένη ποικιλία καφέ «ρομπούστα» (Coffea canephora), η οποία περιέχει περισσότερη καφεΐνη σε σχέση με την άλλη γνωστή ποικιλία, την «αράμπικα».

Οι δοκιμές έδειξαν ότι η «ρομπούστα» μπορεί να καταστρέψει το λεπτό «φιλμ» από μικροοργανισμούς, που συσσωρεύεται στα δόντια και οδηγεί στη δημιουργία μικροβιακής πλάκας και ουλίτιδας.

Το κυριότερο «όπλο» του καφέ είναι κατά πάσα πιθανότητα οι χημικές ουσίες πολυφαινόλες, που περιέχει και οι οποίες είναι ικανές να καταστρέψουν τα βακτήρια.

Οι επιστήμονες ευελπιστούν ότι στο μέλλον θα καταστεί εφικτό να προσθέσουν στις οδοντόπαστες ή σε στοματικό διάλυμα αυτή τη χημική ουσία για να μειώσουν την οδοντική πλάκα και τις συνέπειές της, καθώς, όπως είπαν, η αυξημένη κατανάλωση καφέ δεν παύει να έχει τις πιθανές παρενέργειές της, ακόμη και στα ίδια τα δόντια, είτε αλλοιώνοντάς το λευκό χρώμα τους, είτε διαβρώνοντας πιθανώς την αδαμαντίνη.

Ιδίως, όπως είπε ο Αντόνιο, όταν κανείς πίνει τον καφέ του με ζάχαρη ή κρέμα, τότε τα όποια θετικά αποτελέσματα για την υγεία των δοντιών είναι πιθανό ότι εξουδετερώνονται.



ΑΠΕ/ΜΠΕ
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥTA ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ LIFESTYLE MEDIA
false
ltr
item
ΒΡΟΝΤΗ: Απίστευτο:Ο καφές… καθαρίζει τα δόντια από τα μικρόβια!
Απίστευτο:Ο καφές… καθαρίζει τα δόντια από τα μικρόβια!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhU35pIvVwL2ZOUDKUR3-6kWnLhnMJZ8irUjHbGKIqD177E0cndmzw2PdBC_0ApbuJf91FbVwMJ4tcPtpCqzh-2o0EuGA4i_g4iNsQnoo-TJN7x6C0Cf8nt14DWrSmGiqz-oD0WbDoo_Jo/s1600/bronti.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhU35pIvVwL2ZOUDKUR3-6kWnLhnMJZ8irUjHbGKIqD177E0cndmzw2PdBC_0ApbuJf91FbVwMJ4tcPtpCqzh-2o0EuGA4i_g4iNsQnoo-TJN7x6C0Cf8nt14DWrSmGiqz-oD0WbDoo_Jo/s72-c/bronti.jpg
ΒΡΟΝΤΗ
https://bronti.blogspot.com/2014/06/blog-post_775.html
https://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/2014/06/blog-post_775.html
true
763215392476485381
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock