Η υγιεινή διατροφή μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό σε οποιαδήποτε ηλικία, ανεξάρτητα από τη προηγούμενη διατροφική συνήθεια. Σε ...
Η υγιεινή διατροφή μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό σε οποιαδήποτε ηλικία, ανεξάρτητα από τη προηγούμενη διατροφική συνήθεια.
Σε μια διδακτορική διατριβή, που δημοσιεύθηκε από το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Φιλανδίας, αποδεικνύει ότι τα άτομα που επιλέγουν υγιεινή διατροφή στη μέση ηλικία έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν προβλήματα μνήμης.
Στη συγκεκριμένη μελέτη υγιεινή διατροφή ορίζεται η διατροφή που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ψάρια, ακόρεστα λιπαρά και γαλακτοκομικά προϊόντα. Αντίθετα τα κορεσμένα λιπαρά, τα κόκκινα κρέατα, τα αυγά, τα γλυκά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, έδειξαν να συνιστούν κακή επιλογή για την εξέλιξη των διαταραχών μνήμης.
Στην έρευνα αυτή παρακολουθήθηκαν άτομα μέσης ηλικίας με διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, για χρονικό διάστημα 14 ετών. Τα άτομα που επέλεξαν, στη μέση ηλικία, την υγιεινή διατροφή, όπως ορίστηκε παραπάνω, παρουσίασαν κατά 90% λιγότερα προβλήματα στη λειτουργία της μνήμης, απ’ ότι τα άτομα που είχαν ανθυγιεινή διατροφή.
Η υγιεινή διατροφή αποτελεί το βασικότερο φάρμακο για την πρόληψη της άνοιας και όχι μόνο.
ΠΗΓΗ
