Archive Pages Design$type=blogging$count=7

Το αλκοόλ σχετίζεται με τον καρκίνο του μαστού

Η κατανάλωση αλκοόλ σχετίζεται με δυσμενείς συνέπειες για την υγεία μας, ιδιαιτέρως σε υπερκατανάλωση. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη π...


Η κατανάλωση αλκοόλ σχετίζεται με δυσμενείς συνέπειες για την υγεία μας, ιδιαιτέρως σε υπερκατανάλωση.

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of National Cancer Institute, επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής της Ουάσινγκτον και της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, βρήκαν ότι όσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνει μια γυναίκα μεταξύ του πρώτου έμμηνου κύκλου της και της πρώτης εγκυμοσύνης, τόσο πιο αυξημένος είναι ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του μαστού. 

Οι ερευνητές ανέλυσαν το ιστορικό της υγείας 91.005 μητέρων χωρίς ιστορικό καρκίνου, οι οποίες το 1989, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την πρόωρη κατανάλωση αλκοόλ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι όταν μια γυναίκα πίνει κατά μέσο όρο ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα μεταξύ του πρώτου έμμηνου κύκλου τους και της πρώτης εγκυμοσύνης τους, αυξάνει τον κίνδυνο της εμφάνισης καρκίνου του μαστού κατά 13%. Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα κύτταρα στον ιστό του μαστού είναι πολύ ευαίσθητα στις καρκινογόνες ουσίες κατά την εφηβεία και μετά.

Σίγουρα, απαιτείται περαιτέρω έρευνα για να καθοριστεί τι μπορεί να γίνει για τον περιορισμό του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του μαστού σε νεαρές γυναίκες, εάν επιλέξουν να πίνουν. 

Προς το παρόν, οι ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ θα ήταν η καλύτερη παρέμβαση.

Επιπλέον, προσθέτουν ότι τα παιδιά στο σχολείο θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με περισσότερες γνώσεις σχετικά με το αλκοόλ και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην εμφάνιση καρκίνου του μαστού.

Επίσης και ο γονιός θα πρέπει να δίνει σωστά παραδείγματα και να ενημερώνει καλύτερα τα παιδιά του.



ΠΗΓΗ
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥTA ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ LIFESTYLE MEDIA
false
ltr
item
ΒΡΟΝΤΗ: Το αλκοόλ σχετίζεται με τον καρκίνο του μαστού
Το αλκοόλ σχετίζεται με τον καρκίνο του μαστού
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiluXDgIgoorELQubKFHOhGstbQ8gv9vRHmhx9eh-yABSNKIRvFNlXu7kYO9eOYY9ko4bO6G052_NfAvcbTSD8UXslBTyTemDB3xum8sjGF8cPsiOKYT4x9KYYsjry1Y_XUOcbGQfLPwo/s1600/1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiluXDgIgoorELQubKFHOhGstbQ8gv9vRHmhx9eh-yABSNKIRvFNlXu7kYO9eOYY9ko4bO6G052_NfAvcbTSD8UXslBTyTemDB3xum8sjGF8cPsiOKYT4x9KYYsjry1Y_XUOcbGQfLPwo/s72-c/1.jpg
ΒΡΟΝΤΗ
https://bronti.blogspot.com/2014/03/blog-post_2977.html
https://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/
http://bronti.blogspot.com/2014/03/blog-post_2977.html
true
763215392476485381
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock